Søker Skrive partner!

#1 gardenstate - 23/06.2007 01:11

heisan. jeg er en gutt på 22år!

jeg har skrevet historier noveller dikt å sangtekster så lenge jeg har kunne skrevet! det er en hobby av meg som jeg setter veldig mye pris på!
jeg hadde ett uhell med den forige datan min, noe som gjorde att mellom 3 - 4 tusen sider med mine historier å slikt gikk til helvete.... men men...

så greia er nå att jeg har så mange ideer så mange historier jeg vill ha ut att jeg ønsker en å skrive med.

først vill jeg bare si att. det som evnt blir lagd/skrevet. ikke er ment som å lage ett manus mann kan selge osv. det er først å fremst får å prøve å lage en historie værdt å fortelle, om bare til oss nærmeste!

så hvis det høres ut som noe du dere kan være med på så er jeg kjempe happy!

jeg har ingen ting ferdig skrevet på min data pr dags dato, men jeg håper det forandrer seg! men hvis dere har lyst til å se på noe jeg har begynt på er det bare å spørr. selv om dere ikke er inerisert om å bli med på skrivinga! liker tilbake mld.

jeg søker en uavhengi kjønn alder erfaring osv som kunne tenke seg å bli med på dette!
jeg har hørt att jeg har en Quentin Tarantino møter Sofia Coppola måte å skrive på. å likte den sammenligningen selv! skriver som regel om mennesker i en kiip situasjon. vennskap. kjærlighet. eller det stikk motsatte. om seriemordere, å detektiver, eller en god blanding av dem 2.

leser mye bøker å har lest alt av Jeffery Deaver å Jhon Sandford. Brett Eeston Ellies. er også ett sted jeg henter en del inspirasjon.

hvis noen har lyst har dem låv! ta kontakt med meg over msn eller mail.
spfccsmftfdt@hotmail.com
jeg vet det er en rar e-mail, men den funker får meg. klipp ut å lim inn så går det greit!
eller om dere vill ringe eller sende mld
95234829!

håper på mye tilbake mld!
Robin

#2 Nibbler - 23/06.2007 01:23

En person som går med en forfatter i magen og samtidig setter ny uoffisiell verdensrekord i antall skrivefeil i et foruminnlegg er en ganske så uheldig kominasjon. Lykke til!

#3 BadSmile - 23/06.2007 14:54

Der sa du det Nibbler!

#4 MIB - 23/06.2007 20:42

#1; Hört talas om ordbehandlare, stavningsprogram och korekturläsare? ;)

#5 karlpeder - 29/06.2007 01:39

La oss nå ikke flame denne stakkars mannen mer.. :)
#1: Lykke til med å finne en skrivepartner. ;)

Obs, du er ikke logget inn!

Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.

Registrer deg