Irritert
#35 Det er sant ;D men bruker å kjøle den ned i frysern sånn at den blir knakende kald..mmmmmm xD
#36 En og en halv time i fryseren pleier jeg å gi dem. ;) Men glemmer jeg å sette alarmen, blir det svart isklump i plast! :p
#37 ja bruker å gi den noe av den samme tiden, men bruker ikke alarm... må jo være litt extrem om dagane også vettu ;p
men blir den til is må man jo vente par timer til bare for at den skal tine osv.. huff, skal ikke være lett :/
#38 At det er littegranne "sørpe" innimellom, er bare digg, synes jeg. ;)
#45 Vil faktisk gå så langt som å dele det inn slik:
1.Glass
2.Boks (fra Tyskland)
3.Boks (fra Sverige)
4.Litersplastflaske (den som finnes på bensinstasjoner)
5.Halvliter/halvannen liter på plast
#50 Haha :D Kan skjønne at det kan være irriterende når man må skikkelig på do, eller om det er flere båser og noen prater mucho pjatt, og gjør at man ikke får konsentrert seg om jobben som skal gjøres på ramma ;)
Dette ble feil. Noe må bli gjort med redegering! :P
Vel, det irriter meg nå.
hehe, vi jobber på det boys. Men det er nesten for fint vær til å sitte foran PCen og jobbe på dager som dette ;)
Jeg irriterer meg over at noen bryr seg om været, og lar det gå ut over pc'n.
Akkurat nå irriterer det med at på imdb top 250 lista skal egentlig "The Shawshank Redemption" ligge på 1`st plass. Gå inn å se! På selve lista står det at både den og "Gudfaren" har 9.1 poeng, men hvis man går inn på "The Shawshank Redemption" står det at den har 9.2 poeng!! Har noen andre sett det?
#58 - Mange filmer med over 8.0 ligger ikke på top 250, og andre filmer som har 7.9 på top 250 lista kan ha over 8.0 hvis du går inn på dem. Men hvorfor det?
Jo det skal jeg fortelle deg:
På top 250 lista er det bare de samme regelmessig stemmer på filmer som teller, som det står nederst (hvis du har lest der) på lista:
For the Top 250, only votes from regular voters are considered.
Der har du den :)
Obs, du er ikke logget inn!
Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.
Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.
Forumtråder →
- Filmarkivet - hvilk... (1301)
- Bugs og Forslag på ... (17)
- Morsomste film (31)
- Stargate (2)
- Bilde-quiz (2492)
- Den siste filmen... (3885)
- Oppfølgere (49)
- Siste film du kjøpte (1482)
- Nokas (9)
- Hva var det siste d... (64)
Brukeranmeldelser →
- And Then There Were None (0)
- Stargate (2)
- Five Minutes of Heaven (2)
- Wanted (19)
- The Wrong Man (2)
- Toy Story 3 (3)
- Up (8)
- Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (1)
- Inception (11)
- Lady in the Water (1)

Irriterer meg over min far, som har FRI i dag, og står opp halv åtte. Noe så bortkastet!!!!