|
|||
| Lock, Stock and Two Smoking Popcornbøtter |
Jeg irriterer meg over 2 ting for øyeblikket. 1) Folk som ikke klarer å uttale kj-lyden 2) At det ikke lenger er mulig å redigere sine innlegg lenger. :o |
Jeg irriterer meg over det nye utseendet til imdb. Uoversiktelig rot. |
| Untouchables: Newbie Rising |
Orddeling. finnes ikke noe mer irriterende. pølse bu. kino film. åhhh! jeg blir så irritert... |
| Citizen Kane |
Äh, här irriterar vi osss inte utan accepterar livet som det är och gör det bästa av situationen! |
Blir ikke det litt kjedelig, da? Det er jo så gøy å irritere seg over ting. :p |
Jeg irriterer meg over sterk kuling og minusgrader. Ingen bra kombinasjon! |
| Goodfella |
irriterer meg over at vær gang jeg tygger en IFA så henger den seg så veldig fast i tennern :/ |
Jeg blir irritert når det ikke er noen vaffel i kantina, slik som idag. Fysjom! :( |
| King Kong |
#6, #11: Litt uvant det nye designet ja, men ta tiden til hjelp, så venner man seg til det. #7: Du har vel besøkt denne siden: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ ? |
| Goodfella |
haha. Er du også syk, Snatcher? Har ikke vært på skolen hele uka. Irriterende. .. Til en viss grad... |
Jeg blir også irritert når folk sier "asosial" når de mener "usosial". Stor forskjell på det. |
Der har vi bare noen av grunnene til at jeg ikke kjører bil! :p |
| Lord of the Films |
JA, de som legger seg helt oppi bilen min er også et stort irritasjonsmoment. Om jeg må bråbremse, så får jeg den idioten til å krasje i meg fordi at han lå for nærme :grrrrr |
Irriterer meg over min far, som har FRI i dag, og står opp halv åtte. Noe så bortkastet!!!! |
| 3 2 Side 1 | Totalt
65 svar |

Goodfella