|
|||
| King Kong |
The Descent - terninkast 5 eller 8/10 om du vil. skreik som en jente enkelte ganger=) tror forresten denne tråden har potensiale til å bli en av de lengre her på filmbyen ;) |
| Requiem for a Filmgeek |
Siste filmen jeg så var Dandelion. Det var første gang jeg så den, og foreløpig gir jeg en 4'er. |
| Raider of the Last Popcornbøtte |
Siste film jeg så var Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events på dvd hjemme i sofaen. Litt rar film, men jeg gir den en 4'er :) |
Så nettopp National Treasure! Kos film det, så jeg gir den en sterk 4'er... |
Lord of War! terningkast og anmeldelse i løpet av natta ;) kan røpe så mye som at jeg likte det jeg så |
| Goodfella |
"16 years of alcohol". Skotsk indiefilm.. grei nok. svak femmer, kanskje? fantastiske skuespillere, tho. [i dag er jeg en kvinne av få ord...men det skal ikke bli en vane.] |
| Lord of the Films |
#21 Liker tydeligvis mye fra Skottland og England du ja. Nå har ikke jeg sett film på et par dager!! Må skjerpe meg.. imorgen blir det jo King Kong da ihvertfall:D |
| Lord of the Films |
Sånn da er min seneste filmopplevelse ute blant andre anmeldelser her på Filmbyen :) Håper den er like enjoyable å lese, som den var å skrive :) |
| Requiem for a Filmgeek |
Jeg så American Pie: Band Camp i natt. Jada, jeg gjorde faktisk det. :( Terningkast 2. |
|
129
128
127
...
3
2
Side 1
|
Totalt
3844 svar |

Lord of the Films