|
|||
| Lord of the Films |
Det som er de meste snodige her, etter min mening, er Oldboy, Poltergeist & Du rififi chez les hommes! |
|
Shirko 'BlackMamba' Safari, 04.09.2009 18:13
|
|
| King Kong |
#1 |
| King Kong |
Urgh... Kommer en remake av A Bittersweet Life også har jeg hørt, men det gjør det vel av samtlige asiatiske filmer. |
| Lock, Stock and Two Smoking Popcornbøtter |
A Nightmare on Elm Street uten Craven blir ikke det samme! |
|
Mikkel 'Double Vega' , 05.09.2009 11:02
|
|
| Citizen Kane |
Litt merkelig at Del Toro remaker sin egen film, og den blir uansett ikke like bra på engelsk. Det er derimot MANGE av disse jeg er positive til, og det skal bli moro å se det ferdige resultatet. Dessuten har du glemt remaken av "The Birds" med en eventuell Naomi Watts (perfekt casting isåfall) i hovedrollen! |
| Lord of the Films |
#9 El Orfanato er jo ikke del Toros film, men uansett så synes jeg ikke noe om remakes. Det blir vel ikke lenge til remakes av remakes blir det nye i Hollywood. |
|
Mikkel 'Double Vega' , 08.09.2009 18:11
|
|
| Citizen Kane |
#10 Visste noen ville begynne å kverulere. Den er produsert av Del Toro, så jeg betrakter den som en "Del Toro-film". Men du skal ha for å legge ut om dine utrolige kunnskaper. #12 Så Oldboy for litt siden, men skjønner fortsatt ikke hva denne "twisten" som folk snakker om er. Lyst til å hjelpe?? |
|
'keysersoze' , 08.09.2009 21:18
|
|
| Raider of the Last Popcornbøtte |
#13: SPOILERS SPOILERS!!!!
Twisten er jo at han faktisk har banga sin egen datter! Begge ble hypnotisert så vidt jeg husker... |
|
Shirko 'BlackMamba' Safari, 08.09.2009 21:35
|
|
| King Kong |
#13 Du kunne kanskje ikke ha oppført deg litt bedre foran Night der? Kverulere prøvde han ivertfall ikke å gjøre. Det er noe du akkurat har gjort. |
| Side 1 | Totalt
16 svar |

King Kong