Hei det er Donnie Darko
#7 Donnie_Darko - 22/11.2008 22:34
er det meg du snakker om ondt? jeg er ikke ond.
men jeg lever godt skal jeg si, blackmamba håper vi kan bli venner
#11 Donnie_Darko - 22/11.2008 23:12
Okey vi kan glemme det, vi er nå venner.
Kanskje vi kan diskutere film da, troll2 er bra
Obs, du er ikke logget inn!
Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.
Alle diskusjoner på Filmbyen er forbeholdt våre registrerte brukere. Du må enten logge inn (øverst til høyre på siden) eller registrere deg for å skrive svar. Registreringen er enkel, helt gratis og tar et lite minutt å fullføre. Til gjengjeld får du tilgang til en rekke nye funksjoner og tjenester på Filmbyen.
Forumtråder →
- Filmarkivet - hvilk... (1301)
- Bugs og Forslag på ... (17)
- Morsomste film (31)
- Stargate (2)
- Bilde-quiz (2492)
- Den siste filmen... (3885)
- Oppfølgere (49)
- Siste film du kjøpte (1482)
- Nokas (9)
- Hva var det siste d... (64)
Brukeranmeldelser →
- And Then There Were None (0)
- Stargate (2)
- Five Minutes of Heaven (2)
- Wanted (19)
- The Wrong Man (2)
- Toy Story 3 (3)
- Up (8)
- Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (1)
- Inception (11)
- Lady in the Water (1)

Hei det er Donnie Darko her, jeg fant denne siden via en annen som som heter movieworld. eller filmkafeen som jeg trur den også heter. Jeg vet egentlig ikke. Men siden jeg så det var lite akticithet så tenkte jeg å lage bruker her og skrive her.
Litt om meg: jeg heter donnie og er elve år. Jeg ble født engang i tiden, men husker ikke når jeg ble det. egentlig ikke rart når jeg var 0 år da hehehe. jeg går på skole og jeg bor hjemme. mamma lager meg mat hver dag. Maten er som regel god, men noen ganger kan den være ikke så god. Men jeg sier ingenting fordi da blir hun sinna.
jeg har set mange filmer etterhvert. Og hitil er favorittfilmen min donnie darko. Siden den har helt likt navn som meg. XP
yndlingsfilmer:
1.Donnie darko
to: Troll 2
tre: dracula 3000
4: seven mummies
5. Home alone 4
Fine filmer alle sammen, men jeg synes mange klager over de 4 sistnevnte. Men jeg synes dem er brae og skjønner ikke hvorfor folk klager.
Favorittserier er :
1. Sue Thomas: F.B.Eye
2. Baywatch
og "america funny homevideo". siden folk får vondt og det ser morsomt ut (og vondt)
Så takk for at jeg er velkommen, håper jeg er det og vi kan få mange finer stunder sammen