|
|||
|
'keysersoze' , 06.09.2008 00:08
|
|
| Raider of the Last Popcornbøtte |
Brazil er en fin film, med De Niro i en noe spesiell rolle... Mange minneverdige scener fra en syk framtid er det jo. Men den er rimelig bisarr da. Den er så absolutt verdt å se dersom du er en ekte filmentusiast! |
| Lord of the Films |
Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe Goodfellas. Har hørt mye bra om filmen da, men jeg vet ikke... |
|
Shirko 'BlackMamba' Safari, 07.09.2008 14:01
|
|
| King Kong |
Gjør som meg, se filmen før du kjøper den =P Neida, filmen er bra, og jeg er ganske sikker på at du kommer til å like den. Jeg selv liker ikke mafia-sjangeren, men Goodfellas er en av få derfra, som jeg likte veldig godt. |
| Untouchables: Newbie Rising |
Skal vel kjøpe hele Star Wars settet, men den kommer vel ikke før om....20 år? :P |
|
'keysersoze' , 07.09.2008 14:42
|
|
#4 Hvis du er meget interessert i film, og du kommer over filmer som Goodfellas i butikken, så burde du ikke tenke engang. Bare ta den, gå bort til kassa, og betal! :P |
|
'keysersoze' , 07.09.2008 15:08
|
|
Sånn skal det være! ;P Goodfellas er et absolutt MUST i hylla! |
|
Shirko 'BlackMamba' Safari, 07.09.2008 15:09
|
|
| King Kong |
#8 Bare ikke legg skylden på meg hvis du ikke liker filmen, hehe =D Lurer selv på når de skal komme med hele Star Wars sagaen i en boks. Nåde Lucas om han holder på å gjøre flere redigeringer med filmene! |
| Lord of the Films |
#9: Hehe ;) #10: Venter selv på at hele Star Wars-sagaen kommer. Den skal jeg ha vet jeg ;) |
|
'Bald Runner' , 19.09.2008 17:57
|
|
| Lock, Stock and Two Smoking Popcornbøtter |
Tror Brazil blir neste film jeg kjøper. Når det gjelder Star Wars så kommer det snart box til vær trilogi. En box med alle filmene kommer sikkeret en gang, men det tar nok tid. |
| Side 1 | Totalt
13 svar |

Lock, Stock and Two Smoking Popcornbøtter